Benjackson Troy - The Phantom


Benjackson Troy - The Phantom - Lyrics

Intro:
Benjackson Troy
Know you all heard about me
So you are the phantom ?
Yeah

Verse:
It doesn't matter where you are
It doesn't matter where you at
It doesn't matter who you are
Cuz all that matters is you try
I got the keys to the city and on the walls my grafitti,
And I just got everything that I need, even the beef from all these haters.
Quit acting up
You know i'mma get back up
Quit acting up
You know i'mma get back up
Quit acting up
You know i'mma get back up
Quit acting up
You know i'mma get back up

Pre-hook:
Just turn around, just hear my voice
I'm just a ghost in the hoodie
Just turn around, just hear my voice
I'm just a ghost in the hoodie

Hook:
I'm the phantom, go tell em I'm the phantom
Tell em I'm the phantom
Go tell em I'm the phantom
I'm the phantom, go tell em I'm the phantom
Tell em I'm the phantom, go tell em I'm the phantom.

Rap:
I don't wanna know who you are
I don't even care who you are
I don't give a damn who you are
You don't even know who we are, yeah
We started from the bottom now we headed to the top and we ain't never gonna stop and we ain't never gonna drop.
We tryna get the money and we tryna get it large and we just tryna get the seven digits for a little show.
Nigga, work!
Put it hard on the grind
I'm tryna get the money and I'm tryna get it large, I hustle pretty hard and I'm tryna get famous and I beat all my rivals like I'm just standing, like Sheamus.
It's a tooth for a tooth and an eye for an eye but an eye for an eye would leave the whole world blind.
I got enough dynamite and i'mma blow your mind, i'mma blow it right back from right behind.
Flex right on, I got diamonds in my watch. Yo
Rolex on my wrist, I got gold chains on my neck
Yeah, I'm fresh but I'm dead
Coming back to life, yeah reverse
I put that shit on rewind like a motherfucking action yeah you know it y'all.

Pre-hook:
Just turn around, just hear my voice
I'm just a ghost in the hoodie
Just turn around, just hear my voice
I'm just a ghost in the hoodie

Hook:
I'm the phantom, go tell em I'm the phantom
Tell em I'm the phantom, go tell em I'm the phantom
I'm the phantom, go tell em I'm the phantom
Tell em I'm the phantom, go tell em I'm the phantom.

So what you gonna say right Now?
Yes, you are the phantom .
Bitch!!

Pre-hook-
Just turn around ,just hear my voice
I'm just a ghost in the hoodie
Just turn around, just hear my voice.
I'm just a ghost in the hoodie

Hook:
I'm the phantom, go tell em I'm the phantom.
Tell em I'm the phantom
Go tell em I'm the phantom
I'm the phantom, go tell em I'm the phantom
Tell em I'm the phantom
Go tell em I'm the phantom

Yeah for y'all who don't know me
I'm Benjackson Troy

Shout out to Eladon, megachenny
All of my niggas, real life.

0 Response to "Benjackson Troy - The Phantom "

Post a Comment

Sosyal

sozbul.net Gizlilik Sözleşmesi